Vid driftproblem eller andra frågor om servicen kontakta: Ulf Arfvidsson 0703 518 766 admin@kronobergare.se
Alla kunder har tillgång till telefonhjälp. Detta ingår i licensavtalet. Ring vid behov till supporten.
Midnattshotellet är en helt fungerande miljö där olika typer av aktiviteter kan bokas. När du bokar skickas reservationen till supporten som kan ta kontakt om uppgivna kontaktuppgifter är verkliga. Det skickas också ett kvitto till angiven e-postadress.
Det går att sköta bokningen från en "smartphone". Bokning och ombokning är också anpassad mobiltelefonbruk. Dessutom finns det en modul anpassad för egen bokning i mobiltelefon.
Ta en titt på skärmbilderna så får du en uppfattning på hur administrationen ser ut.
Eller ring Ulf Arfvidsson 0703 518 766 för en utförlig diskussion
Allt skall göras och hållas igång. Bokningslistan ligger där på skrivbordet eller finns i ett datorprogram på kontoret.
Telefonen ringer och då måste bokningar noteras i listan. Det blir mycket spring och lite annat gjort. Effektiviteten
minskar och allt blir inte gjort som det var tänkt.
Lämnar du kontoret kanske någon ringer och då har du kanske inte
listan är till hands och du kan lämna svar på en förfrågan.
Låt kunden titta på bokningslistan via internet. De lediga tiderna finns där. Kunden väljer en tid och du får ett e-postmeddelande. När du kommer till kontoret kan du behandla alla förfrågningar och lämna svar. Din arbetstid blir mindre stressad och du missar inga kunder Stamkunderna kanske till och med har ditt förtroende att boka lediga tider själva. Då kan du även ge kunden en "nyckel" (ett lösenord) till detta.
Just nu gäller introduktionspris som reducerar det redan låga priset för den här tjänsten. Studera prislistan och skicka ett e-postmeddelande eller ring för mer information
Datum: 2024-11-21